Organika – Spirulina pro psy

Dostali jsme zadání vytvořit kompletní corporate identity pro nově vzniklou značku doplňků pro psy. Klient neměl žádnou představu o grafickém konceptu, názvu ani formě internetové prezentace.

Řešili jsme:
– název
– logo
– obalový materiál
– web
– propagaci (bannery, videoreklamy, atd.)
– produktové focení
– marketingovou strategii

Název
Spirulína je přírodní doplněk stravy, kterou používali starodávné národy po celém světě. Pro obsah živin se často ozančuje jako superpotravina. Z načerpaných informací o této sinici nemohl vzniknout jiný název než Organika. S odsouhlaseným názvem jsme mohli přejít k dalšímu kroku a to bylo logo.

Logo
Klientovo přání bylo, aby spirulína byla primárně zaměřena jako doplněk stravy pro psy – kočky a ostatní zvířata snad prominou. Po analýze trhu jsme vytvořili logo, se kterým se klient ztotožnil, nám zapadalo do celkového konceptu a zároveň bylo unikátní a jednoduše zapamatovatelné.

ORGANIKA-MOCKUP-2

Obalový materiál
Celý koncept jsme pojali v minimalistickém stylu a dbali jsme hlavně na množství podstatných informací ohledně produktu samotného. Zároveň jsme nechtěli napodobovat ostatní značky a proto jsme se obloukem vyhnuli zelené barvě. Tu jsme jako dominantní nechtěli. Proto jsme vytvořili abstraktní podklad, kde je zobrazena řasa / sinice, na ní umístili výše zmíněné logo a ohraničili decentním rámečkem pastělově žluté barvy. Pastelově žlutou barvu jsme použili i pro zvýraznění sekcí, ikonek a jiných. Protože jsme si na začátku zvolili jednoduchost, od tohoto bodu se odráželo všechno ostatní. Klientovi se naše minimalistcké řešení s dùrazem na informace líbilo a tak jsme mohli pokračovat dál.

tiskoviny

Web
Web je vždycky oříšek. Naštěstí toho o nákupním chování víme hodně a u tohoto projektu jsme to trefili na první dobrou. Po tříměsíčním testování na webu proběhly menší změny (a to v rozložení sekcí v závislosti na informacích z návštěvnostních heatmap) a zdá se, že důraz na informační sdělení se u tohoto projektu vyplatil. Web je jednoduchý, nabitý podstatnými informacemi a uživatelsky přívětivý. Lidé si mohou pročíst všechna fakta a nebo během pár sekund nakoupit a věnovat se dalším věcem.

wireframe


Nadpis: 30px, thin
Podnadpis: 18px, bold
Podnadpis: 18px, bold, underline
Tělo: 15px, thin

Lorem Ipsum
Lorem Ipsum
Lorem Ipsum
Lorem Ipsum
Lorem Ipsum
Lorem Ipsum


organika

Propagace
Za každou dobrou propagací je příběh. Žádný produkt sám o sobě není zajímavý, pokud ho zajímavým neuděláte. Na Organice byla radost pracovat. Protože se produkt zaměřoval na psy, hned jsme věděli jakým směrem se vydáme. Naše první brandingové video bylo o každodenním dobrodružsví našich čtyřnohých miláčkù, koneckonců mùžete se na něj podívat dole sami. Přestože jsou doporučováná kratší videa, toto video si získalo velkou oblibu jak ve formě lajků, tak i sdílení. A světe div se, protože nebylo tak úplně jen brandingové, hned se z něj prodávalo. Prezentovali jsme jej na všech kanálech Facebooku a Instagramu – objevily se tedy i modifikace v závislosti na tom, kde se objevovaly (Instastory, Messenger, Right column, atd).

Produktové focení
Vzhled krabičky působí noblesně a esteticky vyrovnaně, proto jsme zvolili pouze čisté fotky na bílém pozadí, které produktu dodaly na serioznosti a vizuál zůstával dál podle domluvy jednoduchý.

2-min
6-min
4-min
5-min
1-min
3-min